Her küçük işletme, tedarik sürecini yönetmek, satıcı tekliflerini talep etmek, satın alma talepleri oluşturmak ve satıcılara ödeme yapmak için sistematik bir yaklaşıma ihtiyaç duymaktadır. SAP Business One, makbuzlar, faturalar, iadeler ve ödemeler dahil olmak üzere ödeme emri döngüsünün tamamını yönetmeye yardımcı olur. Entegre raporlama araçları, daha iyi anlaşmalar yapmak ve maliyet tasarrufları için fırsatları belirlemek için tedarikçileri ve fiyatları kolayca karşılaştırmanızı sağlar.
Satınalma taleplerini, PO'lar ve mal makbuzları oluşturma, satınalma belgelerini bağlama ve denetim amaçlı belge yollarını görüntüleme ve geri dönüşleri, ek masrafları ve çoklu para birimlerini yönetmek için araçlar.
Detaylı verileri kullanıcı dostu bir arayüzde yönetin, hesap bakiyelerini görüntüleyin ve analizleri satın alın ve fiyat listeleri ve vergi bilgileri ile ayrıntılı ürün satın alma bilgilerini koruyun.
Mal girişleri ve stok ambar seviyelerinin gerçek zamanlı senkronizasyonunu sağlayın.
PO referansıyla faturaları, iptalleri ve kredi notlarını kontrol edin, malzeme ihtiyaçlarınızı planlayın ve satın almalarınızı buna göre planlayın